شرکت مهندسی آریان صنعت

(فروش تحهیزات،طراحی،نصب،تعمیرات جرثقیل سقفی)     

بزرگترین مجموعه فروش تجهیزات جرثقیل سقفی

نمایندگی ریموت کنترل ساگا Saga

نمایندگی ریموت کنترل تله کرین Telecrane

نمایندگی شرکت دماگ Demag

نمایندگی فاله و ومفلر

قرقره کابل بر جرثقیل سقفی

قرقره کابل جرثقیل سقفی  وظیفه حمل کابل گرد و تخت  خط برق جرثقیل را به وسیله سیم بکسل (قرقره سیم بکسل جمع کن) دارد.قرقره سیم بکسلی در دو نوع پلاستیکی و قرقره کابل فلزی تولید میشود(تولید کننده قرقره کابل سیم بکلس) که این قرقره ها از نظرکاربرد به دو نوع قرقره کابل سیم بکسلی  گرد و تخت تولید می شود( گروه مهندسی اریان صنعت تولید کننده قرقره کابل جمع کن) . حرکت این قرقره ها به وسیله موتور حرکت طولی یا به وسیله کابل جمع کن جرثقیل سقفی  می باشد . از قرقره حمل کابل  عمدتا برای خط برق  زیر  30متر استفاده میکنند. قرقره های کابل بر یکی از مهمترین تجهیزات جرثقیل سقفی می باشد.

 

برای مشاهده انواه سیستم های قرقره کابل بر جرثقیل سقفی کلیک کنید 

 

قرقره کابل گرد پلاستیکی سیم بکسلی

این قرقره ها برای حمل کابل گرد برق جرثقیل سقفی که پلاستیکی می باشد و  عمدتا در داخل سوله های استفاده می شود . این قرقره های از  قسمت بالا کابل گرد را قفل میکند و از پایین به همراه چرخ روی سیم بسل حرکت میکند.

.

قرقره کابل

قرقره کابل تخت پلاستیکی سیم بکسلی

این قرقره ها برای حمل کابل تخت برق جرثقیل سقفی که پلاستیکی می باشد و  عمدتا در داخل سوله های استفاده می شود . این قرقره های از  قسمت بالا کابل تخت را قفل میکند و از پایین به همراه چرخ روی سیم بسل حرکت میکند.

.

قرقره پلاستیکی کابل تخت

قرقره کابل تخت فلزی بکسلی

این قرقره ها برای حمل کابل تخت برق جرثقیل سقفی که فلزی می باشد و  عمدتا در بیرون سوله ها و زیر افتاب   استفاده می شود . این قرقره های از  قسمت بالا کابل تخت را قفل میکند و از پایین به همراه بلبرینگ روی سیم بسل حرکت میکند.

قرقره کابل سیم بکسلی- اریان صنعت

قرقره کابل گرد فلزی بکسلی

این قرقره ها برای حمل گرد برق جرثقیل سقفی که فلزی می باشد و  عمدتا در بیرون سوله ها و زیر افتاب   استفاده می شود . این قرقره های از  قسمت بالا کابل گرد را قفل میکند و از پایین به همراه بلبرینگ روی سیم بسل حرکت میکند.در عکس فوق انواع قرقره کابل  را مشاهده میکنید که اولین قرقره برای سی ریل می باشد قرقره دومم برای کابل گرد جرثقیل سقفی ، قرقره سوم برای کابل تخت ، قرقره چهارم برای قرقره  فرمان سیم بکسلی و اخرین برای قرقره قدرت سیم بکسلی  استفاده می شود.تمامی قرقره ای موجود نشکن می باشد.

قرقره سیم بکسلی کابل جرثقیل سقفی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قرقره کابل بر جرثقیل سقفی در انواع مختلف

قرقره حمل کابل سهند

قرقره کابل سیم بکسلی اریا

قرقره کابل گیر جرثقیل ماهان

قرقره پلاستیکی کابل گرد

قرقره سیم بکسلی پلاستیکی کابل تخت

 قرقره سیم بکسلی فلزی کابل گرد

قرقره سیم بکسلی فلزی کابل تخت

قرقره کابل بر جرثقیل سقفی

 

 قرقره کابل بر جرثقیل سقفی برای مصارف  خاص

قرقره شیلنگ سیم بکسلی

قرقره شیلنگ سیم بکسلی را عمدتا در کارواش ها یا ایستگاهای کارواش قطار و قالیشویی ها استفاده می شود. برای شیلنگ های سایز های کوچک از همان قرقره کابل گرد و برای سایز های بزرگ می توان از قرقره حمل شیلنگ ( با سر شیلنگی ) استفاده کرد.

قرقره حمل شیلنگ سیم بکسلی-جرثقیل اریان صنعت

قرقره حمل کابل بزرگ

از این قرقره ها عمدتا برای حمل چندین کابل باهم استفاده می شود . که میتوان برای کابل های تخت بزرگ و یا گرد با سایز های بزرگتر  و حمل چندتایی کابل استفاده می شود. میتوان 4کابل گرد و همچنین کابل های تخت بزرگ از این قرقره ها استفاده میشود.

قرقره کابل بزرگ چرثقیل سقفی

نکات مهم برای خرید  قرقره قلاب جرثقیل سقفی

در صورت زیر افتاب بودن حرکت جرثقیل ، از قرقره فلزی استفاده شود.

برای کابل گرد از قرقره گرد و برای کابل تخت از قرقره کابل تخت استفاده کنید

چرخش قرقره را بررسی کنید که گیر نداشته باشد

قسمت انحنای قرقره چرخ پلاستیکی را چک کنید که سیم بکسل کامل بشیند.

محل قرار گیری کابل بررسی شود که کابل را زخمی نکنید

تولید کننده قرقره کابل جرثقیل سقفی

شرکت اریان صنعت تولید کننده انواع قرقره کابل جرثقیل سقفی در انواع مختلف هر کدام به نوعی در مصرف خاصی استفاده می شود. همچنین این شرکت نماینده فروش قرقره کابل های سامی می باشد . تمامی تولیدات این شرکت از مواد درجه یک بوده  تا حد الامکان خسارتی به کابل یا سیم بکسل های روکش دار وارد نکند . استفاده از مواد اولیه درجه باعث ضعیف شدن قرقره کابل و همچنین زائده های موجود بعد از تزریق باعث صدمه زدن به کابل می شود .

قرقره کابل میز کار – تولید اجر 

از این قرقره ها گاها در میز کارها یا  تولید اجر برای انتقال کابل راحتتر استفاده می شود .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]